Výdaje na TV reklamy na Slovensku v lednu klesly o 57pct
16. 3. 2009 – 9:53 | Média | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Podle TNS SK (nezávislá agentura pro výzkum mediálního trhu) hrubé výdaje (bez započítání slev aj.) na TV reklamy na Slovensku klesly v lednu meziročně o 57 % na 31,9 mil. EUR (ze 74,3 mil. EUR za 1/2008).
- V roce 2008 se na internetu protočila reklama za 5 mld korun
- Ceny TV reklam nestouply jak se plánovalo
- CME: Poptávka po reklamě v 1Q09 zpomalila
Důvodem je větší opatrnost inzerentů na počátku roku s tím, jak někteří stále ještě nemají určenu konečnou výši marketingového rozpočtu. U ostatních médií výdaje přinejmenším stagnovaly, což je překvapivé. Přestože lednová statistika může být dost zavádějící kvůli vyčkávání inzerentů, za celý rok lze očekávat pokles reklamních výdajů.