Média
Média
Falešné zpravodajské servery nešíří jen dezinformace, ale nabízí i snadné hubnutí
20. 12. 2016
|
Martin Slapnička
Nepoctivci, kteří prodávali zelenou kávu Pure Green Coffee jako zázračný doplněk stravy pro hubnutí a k její propagaci používali falešné zpravodajské servery, musí odškodnit své zákazníky sumou v celkové výši 30 milionů amerických dolarů. Informuje o tom spotřebitelský server Consumerist.
Média
Finanční poradci Partners prý šíří strach. Budou za to platit
21. 11. 2013
|
Redakce NašePeníze.cz
“Nechcete-li v penzi řvát hlady, zavolejte nám, Partners, připravte se na svůj důchod už dnes,“ věta, která zaznívá po hladovém řevu lva a která přivedla Partners na pranýř Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
Média
Honza Pospíšil rozdává peníze. Je to reklama, nebo podvod?
4. 10. 2013
|
Redakce NašePeníze.cz
Peníze nerostou na stromech, slýchali jsme v dětství asi úplně všichni. Jenže teď se na českém internetu objevil web, který slibuje posílat peníze zdarma.
Média
Bude Česko televizní velmocí? Další nové televizní kanály startují
15. 1. 2013
|
Redakce NašePeníze.cz
Už brzy se spustí nový televizní kanál skupiny Nova. "Skvělou zprávu" dnes oznámil generální ředitel Novy Jan Andruško. Program bude zadarmo a dostupný prostřednictví digitálního vysílání.
Média
Hlasitá reklama v televizi konečně končí!
12. 11. 2012
|
Redakce NašePeníze.cz
Prezident Václav Klaus v pondělí svým podpisem stvrdil zákon, který má regulovat hlasitost reklamy.
Média
Video: Česká spořitelna a její (ne)chtěná reklama baví internet
9. 11. 2012
|
Redakce NašePeníze.cz
Bankovní domy i ostatní finanční instituce dbají na svou serioznost. Kdo by také svěřoval své peníze někomu neserioznímu. Tomu je uzpůsobeno prestředí, výběr zaměstnanců i reklamy a komunikace. Česká spořitelna však má nyní pravděpodobně o pár vrásek víc z nechtěné (nebo možná chtěné) reklamy, která koluje po sociálních sítích. Předem se omlouváme pokud úvodní obrázek, nebo video, některé čtenáře pohorší.
Média
Koncionářské poplatky: Nemalá část končí jinde než v médiích
14. 7. 2012
|
Redakce NašePeníze.cz
Koncesionářské poplatky jsou podle Štěpánka neefektivní, neracionální a zároveň asociální, neboť v poměru k příjmu nejvíce dopadají na nejchudší občany a jsou vlastně degresivní daní, tvrdí mediální expert Petr Štěpánek. Na následujících třech stránkách rozebereme podrobně argumentaci pro a proti těmto poplatkům.
Média
Zákon o audiovizi počítá s poplatky z filmů na internetu
29. 2. 2012
|
Redakce NašePeníze.cz
Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie zanikne a nahradí ho Státní fond kinematografie, který budou nově financovat i poplatky z audiovizuálních mediálních služeb. Počítá s tím zákon o audiovizi, který ve středu schválila vláda, potvrdil Mediafaxu zdroj obeznámený s jednáním.
Kurzy
Kurzovní lístek: 21.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,260 | 25,380 |
USD | 23,900 | 24,080 |