Seznam.cz zvýšil tržby o desetinu, krizi příliš necítí
12. 8. 2009 – 1:10 | Média | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Největší český portál Seznam.cz podle vyjádrření svého výkonného šéfa Pavla Zimy krizi příliš nepociťuje. Proto pravděpodobně Seznam.cz zvýšil své tržby oproti loňskému prvnímu pololetí o zhruba deset procent.
\"Samozřejmě krizi cítíme, ale není to tak špatné, jak by se dalo čekat. V obratu jsme na tom více než o deset procent lépe než v loňském prvním pololetí,\" řekl Hospodářským novinám Zima. Dobrým výsledkům firmy Seznam.cz podle něj napomáhá také to, že internet je krizí nejméně zasaženým médiem.
Zhoršená hospodářská situace se tak projevila například na serveru sPráce.cz, kde výrazně poklesl zájem inzerentů.
Zadavatelé inzerce - firmy - podle Zimy mění přístup k reklamě na internetu. \"Změna je v tom, že zatímco dříve si firmy objednávaly kampaně na půl roku, dnes je vyhodnocují už po dvou měsících. Když se podíváme na nástup krize, pocítili jsme ji už v listopadu a v prosinci,\" poznamenal Zima. \"Pro druhou polovinu roku jsme smířeni se současnými čísly, ale samozřejmě nikdo neví, zda nepřijde další mírný pokles,\" dodal.