Našeadresa.cz: PPF bude vydávat regionální týdeníky, doplní je zpravodajstvím na Internetu
22. 4. 2009 – 9:54 | Média | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Společnost PPF Media, součást skupiny PPF, oznamuje, že zahájí v červnu letošního roku vydávání regionálních týdeníků a webových zpravodajských stránek ve vybraných okresech České republiky. Síť regionálních médií vzniká v rámci mediálního projektu PPF, který zahrnuje také Mezinárodní školicí středisko pro multimédia v Praze.
- PPF a ECM vytvoři realitní holding
- V roce 2008 se na internetu protočila reklama za 5 mld korun
Pod názvem Naše adresa začne v první vlně vycházet několik týdeníků v severních Čechách a na střední Moravě. Tištěné noviny doplní síť webových stránek věnovaných jednotlivým regionům a obcím.
Ladislav Bartoníček, akcionář skupiny PPF, uvedl: „PPF má dlouhodobou zkušenost s podnikáním v oblasti médií. Jako investor, který dokázal, že umí o aktiva pečovat, ale zároveň je budovat na zelené louce, vidíme v regionálních médiích příležitost.“
Logo projektu:
Roman Gallo, ředitel pro mediální strategie PPF, zdůraznil: “Věříme, že propojení on-line a tištěných médií představuje budoucnost tohoto oboru. Chceme v praxi dokázat, že to na českém trhu jde. Zkušenosti našeho týmu a podpora PPF znamenají dobré předpoklady pro úspěšnou realizaci projektu. Mezinárodní školicí středisko v Praze pro něj navíc vytváří pevný základ ve spolupráci s renomovanými partnery ze světa.”
Partnery mediálního projektu PPF jsou Světová asociace novin (WAN), Google a Atex, největší světový dodavatel redakčních systémů.
Šéfredaktorem regionálních médií ve bude Petr Šabata (48) a to s účinností od 1. května 2009. Petr Šabata, absolvent Fakulty žurnalistiky UK v Praze, má rozsáhlé profesní zkušenosti získané v ČR, na Slovensku i v evropském měřítku.
Naposledy působil jako šéfredaktor předního slovenského deníku Pravda a člen představenstva vydavatelské společnosti Perex, a.s., Bratislava. Od roku 2001, kdy jako jeden z prvních Čechů začal pracovat ve vrcholové manažerské pozici na Slovensku, si získal v této zemi značné renomé jako výrazný představitel celého mediálního odvětví. Redakční tým pod jeho vedením přetvořil deník Pravda na ekonomicky úspěšné moderní noviny, které se v roce 2006 dobře začlenily do mediální skupiny Northcliffe Slovakia s britským majitelem.
V letech 1993-2000 byl Petr Šabata šéfredaktorem deníku Mladá fronta DNES a členem představenstva vydavatelské společnosti MAFRA, a.s., Praha.
\"Jsem rád, že budu moci novému projektu PPF přispět svými znalostmi a zkušenostmi,\" řekl Petr Šabata.
Roman Gallo, ředitel pro rozvoj mediálních strategií PPF, uvedl: \"V osobě Petra Šabaty získá redakční kolektiv pražského centra i regionálních redakcí PPF Media špičkového manažera i novináře, který má mimo jiné mezinárodní zkušenosti a vhled do podnikání v oblasti médií. Navíc jsem rád, že po téměř deseti letech můžeme s Petrem Šabatou navázat na dlouholetou spolupráci z deníku MF DNES, která mimo jiné vedla k vzniku projektu iDNES.cz.“