ČSSD za propagaci značky utratila nejvíce, porazila i Lidl a Vodafone
26. 7. 2010 – 9:04 | Média | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Top 10 reklamních zadavatelů v ČR proinzerovalo v 2. kvartálu roku 2010 celkem přes 3 miliardy Kč. Nejvíce do reklamy investovaly společnosti Unilever ČR, Henkel ČR a Procter & Gamble Czech Republic.
V tomto období se v médiích a na reklamních plochách nejčastěji objevovala ČSSD a reklamy na značky Lidl a Vodafone.
Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere v období 1. 4. 30. 6. 2010 investovaly do reklamních kampaní nejvíce společnosti Unilever (481,1 mil. Kč), Henkel ČR (444,0 mil. Kč) a Procter & Gamble Czech Republic (397,7 mil. Kč).
Z pohledu propagovaných značek zůstala na špici ČSSD (305,3 mil. Kč), která měla nejintenzivnější kampaň ještě v předvolebním období na začátku 2. kvartálu. Druhou dle reklamních výdajů nejmasověji propagovanou značkou byl Lidl (273,3 mil. Kč) a v těsném závěsu Vodafone (272,9 mil. Kč).
Všechny proinzerované částky, které monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy.
Graf: TOP 10 zadavatelů – investice do reklamy v období 1. 4. 2010 – 30. 6. 2010
Zdroj: Admosphere, s.r.o. (monitoring INTERNETU zdroj: SPIR-MEDIARESEARCH, a.s., ceny TV dle sledovanosti zdroj: ATO-MEDIARESEARCH,a.s.)