Za jak dlouho vám banka odpoví na dotaz? 24h a 17minut

10. 12. 2009 – 1:36 | Banky | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Za jak dlouho vám banka odpoví na dotaz? 24h a 17minut
Foto: SXC | zdroj: NašePeníze.cz

Důraz a důležitost, kterou banky přikládají elektronické komunikaci se zákazníky, neustále roste. Elektronicky se zákazníky komunikují nejlépe největší banky v Česku. Průměrná délka čekání na reakci ze všech bank byla 24 hodin a 17 minut. Potvrzují to výsledky průzkumu, který v říjnu 2009 provedla agentura STEM/MARK.


Pořadí bank sestavené podle kvality obsahu odpovědí v kombinaci s rychlostí e-mailové komunikace se zákazníky, se oproti loňskému roku nezměnilo. Rozdíly mezi více po sobě jdoucími bankami jsou malé a bankovní domy vytvářejí tři skupiny s obdobným hodnocením.

Čtěte také:

- Půjčky a úvěry - přehled nebankovních společností. Kde si rozhodně nepůjčovat?
- Citibank v Česku zruší polovinu poboček, chce šetřit
- Začalo hlasování o nejabsurdnější bankovní poplatek, přidejte se i vy!
- Bankovní účty pro studenty nemusí být levnější než klasické
- Jak změnit banku? Od teď je to mnohem jednodušší!
- Banky mají od listopadu jen dva dny na převody peněz, místo tří dní
- Fincentrum banka roku 2009: bankou roku je Česká spořitelna


Na prvním místě zůstává Česká spořitelna následovaná Komerční bankou. Česká spořitelna v letošním roce získala také titul Fincentrum banka roku (Komerční banka se umístila druhá) a mezinárodní ocenění časopisu The Banker: Bank of the Year 2009.

V druhé skupině, kolem průměrné hodnoty indexu, jsou Volksbank, Poštovní spořitelna, Raiffeisenbank, ČSOB a GE Money Bank.

V třetí skupině, pod průměrnou hodnotou indexu, se nacházejí banky UniCredit Bank, Citibank, mBank a ING.

Kromě České spořitelny, Komerční Banky a Volksbank, které byly i loni hodnoceny nejlépe, se indexy kvality e-komunikace významně vylepšily.

Největší zlepšení v e-mailové komunikaci se zákazníky zaznamenaly oproti loňsku ČSOB, UniCredit bank a Citibank.

Nejrychlejší bankou se stala Komerční banka, která dosáhla průměrného času odpovědi na e-mailovou zprávu 1 hodinu a 29 minut. Druhá Česká spořitelna odpovídala v průměru za 2 hodiny a 10 minut. Průměrná délka čekání na reakci ze všech bank byla 24 hodin a 17 minut.

Jak dlouho trvala odpoveď bankám?
\"doba
Pramen: STEM/MARK

Kurzy

Kurzovní lístek: 22.11.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,210 25,330
USD 24,210 24,390
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články