Telefonica O2 varuje před prodejci nabízející služby U:fon

16. 8. 2007 – 13:56 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Telefonica O2 varuje před prodejci nabízející služby U:fon
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

Aktualizováno 15:50 – Před nedávnem vznikl v Česku nový internetový a telefonní operátor U:fon. V současné době právě U:fonovy reklamní kampaně zahrnuly televizní obrazovky i jiná média. Dnes vydala tiskové prohlášení Telefonica O2, která varuje před podvodnými praktikami prodejců telekomunikačních služeb nabízející převážně služby pod značkou U:fon.

Společnost Telefónica O2 Czech Republic ve své zprávě varuje své zákazníky před nekalými praktikami ze strany podomních prodejců. V poslední době se údajně na společnost obrátilo značné množství zákazníků, kteří si stěžovali na zvláštní metody prodejců telekomunikačních služeb pod značkou U:fon . Ti se klamavě vydávají za spolupracovníky společnosti Telefónica O2 a pod záminkou vypínání analogového telefonního signálu předkládají zákazníkům k podpisu své smlouvy. „V uplynulých dnech jsme v této souvislosti zaznamenali podstatný nárůst stížností od zákazníků pevných linek“, uvádí Mgr. Václav Zakouřil, ředitel pro právní podporu obchodu a marketingu společnosti Telefónica O2 Czech Republic a dodává: „Podobné pokusy o klamání zákazníků se bohužel čas od času objevují, a to zejména při vstupu nových operátorů na trh. Tak je tomu i nyní, kdy se většina stížností týká prodeje služeb společnosti MobilKom, a.s. Jakékoliv informace o takovém jednání důkladně prověřujeme a jsme připraveni podniknout příslušné kroky směřující proti těmto podvodným prodejcům i společnostem, které za nimi stojí.“ Mimo neoprávněné vydávání se přímo za obchodní zástupce společnosti, se mohou podle Telefonicy spotřebitelé setkat také s prokazatelně lživými tvrzeními typu, že jsou zástupci firmy, kterou Telefónica O2 pověřila výměnou analogové telefonní sítě za digitální, což jim údajně zajistí levnější volání. Na základě klamné informace o vypínání analogových ústředen požadují od zákazníků předložení občanského průkazu a poslední vyúčtování za telekomunikační služby za účelem podpisu nové smlouvy. Poté zákazníkovi předají formulář na zrušení pevné linky s logem společnosti Telefónica O2. U:fon v reakci na zprávu O2 uvedel: "Ztotožňujeme se s názorem Telefóniky O2, že jakékoli podvodné praktiky při podomním prodeji jsou naprosto nepřijatelné, a jejich nepřípustnost včetně postihů je i součástí smlouvy se společnostmi, které pro nás pracují. V případě porušení etického kodexu či jiného prokázaného neprofesionálního jednání spolupráci s daným prodejcem ukončíme. Podle našich dosavadních zkušeností jsou stížnosti na chování prodejců pouze ojedinělé, přesto vyvíjíme značné úsilí na to, aby prodejci postupovali co možná nejkorektněji. Zároveň uvádí, že podomní prodej je jedním z nejefektivnějších prodejních nástrojů, jaký využívá řada firem včetně telefonních operátorů, mimo jiné proto, že provize za prodej je vyplácena teprve po zaktivování služby, a nikoli po podpisu smlouvy. .=

Kurzy

Kurzovní lístek: 27.11.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,260 25,380
USD 23,760 23,940
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články