T-mobile následuje Vodafone a nabídne reklamní prostor na svých portálech
18. 3. 2008 – 3:00 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Společnost T-Mobile uvažuje otevřít inzerentům dveře ke svým portálům a službám. V průběhu března a dubna bude operátor hledat partnery, kterým pronajme vybranou část reklamního prostoru.
AdMonitoring: V českém internetu se za reklamu protočily 2 miliardy korun
Podobně již na svých stránkách nabízí k prodeji reklmaní prostor Vodafone. Právě vodafone nabízí reklamní prostor prozatím na stránkách s sms bránou zdarma vodafonesms.cz .
Internet za rok 2007 inkasoval 2 miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy . Tuto informaci hlásí aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Tato informace je o to aktuálnější, že je v ní započítán i celoroční výkon portálu Atlas.
Výběr partnerů a stanovení ceny pronájmu se uskuteční ve výběrovém řízení, jehož součástí je i elektronická aukce.
T-Mobile disponuje reklamním prostorem, který byl dosud využíván pouze pro propagaci vlastních služeb. Během března a dubna proběhne výběrové řízení na partnera nebo partnery, kteří si část tohoto reklamního prostoru od T-Mobile pronajmou a následně jej nabídnou inzerentům. Ti budou mít možnost oslovit zákazníky T-Mobile a upozornit je na své výrobky a služby.
Reklamní prostor, který T-Mobile zvažuje nabídnout, zahrnuje:
Bannery na internetových portálech
Bannery na mobilních portálech
Vyhledavače na mobilních portálech
Pozice na mobilních portálech pro přístup k službám třetích stran
Uvedený reklamní prostor se nachází v těchto službách T-Mobile:
internetové portály t-zones.cz (vč. herního on-line portálu), t-music.cz, Stage.cz
mobilní portál t-zones, který je domovskou stránkou pro uživatele přistupující přes WAP
mobilní internetový portál pro uživatele vstupující na internet prohlížečem v mobilu nebo PDA