Škodovka příští rok plánuje největší modelovou a růstovou ofenzivu v historii
2. 3. 2011 – 10:34 | Firmy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Mladoboleslavská Škoda Auto prodala v únoru více než 130 tisíc nových vozů, což představuje meziroční nárůst o 23 procent. Prohlásil to na tiskové konferenci v Ženevě šéf automobilky Winfried Vahland.
Podle Vahlanda nyní mladoboleslavská škodovka plánuje pro příští rok největší modelovou a růstovou ofenzivu v historii podniku.
„V porovnání s dnešním objemem prodejů chceme do roku 2018 zdvojnásobit prodej. Od roku 2012 bychom chtěli vždy každých šest měsíců představit nový model škodovky,“ prohlásil Vahland.
V rámci tiskové konference také vedení automobilky představilo nový model vozu Škoda Vision D. Ten má představovat nový směr vývoje automobilky
Škoda na ženevského autosalónu také poprvé prezentovala nejdůležitější prvky nového firemního designu. Automobilka chce omladit a vystupovat navenek jako hodnotnější značka. "Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu," podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. "Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna," dodal.
Z loga automobilka vypustila nápis Škoda Auto. Největší změna pak proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného šípu se změní z dosavadní zelené na světlejší a jasnější zelenou - "Škoda green". Vnější části pak ozdobil chromový vzhled. "Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu," popisuje úpravu loga automobilka.
Úpravou prošla i mřížka chladiče, karoserie nových škodovek má dostat modernější vzhled a Škoda slibuje také modernizaci interiéru. "Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu," uvedla automobilka.
-David Vandrovec, Václav Kozák | MED