Sjednat schůzku v České spořitelně můžete na internetu
16. 5. 2012 – 13:11 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Česká spořitelna připravila pro všechny zájemce o schůzku v pobočce České spořitelny nový způsob objednání. Nejen klienti České spořitelny si nyní mohou zdarma sjednat schůzku s bankovním poradcem prostřednictvím internetu.
Objednat se lze nejen do konkrétní pobočky, ale také na určité datum a čas. Prostřednictvím internetu se lze objednat jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku.
„Česká spořitelna tímto krokem rozšiřuje způsoby, jakým se zájemci o schůzku v pobočce mohou objednat. Vycházíme vstříc lidem, kteří chtějí řešit záležitosti s bankovním poradcem ihned po příchodu do pobočky. Navíc mohou tento systém využívat všichni zájemci o schůzku. Nemusí vůbec být klienty České spořitelny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru řízení pobočkové sítě České spořitelny.
Nový způsob objednávání do poboček je realizován prostřednictvím internetových stránek České spořitelny (www.csas.cz) a v současné době se tímto způsobem mohou klienti objednávat do 228 poboček po celé České republice, ve kterých je instalován odbavovací systém Q-Matic.
Objednání prostřednictvím internetu je velmi jednoduché a intuitivní. Zájemce si na internetových stránkách České spořitelny zvolí pobočku, kterou chce navštívit a která systémem on-line objednávání disponuje (pobočka je označena symbolem ikony v podobě hodin).