RWE začala přeprodávat pojistky a mění název
30. 6. 2016 – 7:37 | Firmy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Energetická skupina RWE přichází na trh s dalším rozšířením nabídky pro zákazníky. Po pronájmu LED žárovek tentokrát nabídne domácnostem s odběrem elektřiny nebo zemního plynu pojištění domácnosti, pojištění odpovědnosti a asistenční služby.
„Nyní dodáváme domácnostem kromě elektřiny, zemního plynu a dalších produktů a služeb také jistotu v podobě pojištění. Náš balíček tři v jednom kryje škody v domácnosti i mimo ni, včetně těch, které způsobí děti a domácí mazlíčci. Jedná se tedy o komplexní ochranu majetku i celé rodiny,“ říká o novince obchodní ředitel RWE Tomáš Varcop, a dodává: „Velkou výhodou pro zákazníka je také to, že pojistné se hradí automaticky jako součást měsíčních záloh za zemní plyn či elektřinu. Navíc má na všechno pouze jedinou pojistnou smlouvu.“
Skupina RWE se v ČR přejmenuje na innogy
innogy je jméno nové dceřiné společnosti koncernu RWE, do které firma vyčlenila své aktivity v oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů. RWE dnes oficiálně odhalila nový název a značku v dubnu založené dcery (pod jménem RWE International SE). Název innogy a značku ve tvaru „íčka“ převezmou také společnosti skupiny RWE v ČR. Značku RWE bude nadále používat jen mateřská společnost RWE AG.
Název innogy vznikl složením anglických slov Innovation, Energy a Technology. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. „Zpočátku jsme se usilovně snažili vymyslet nové jméno. Nakonec jsme však dospěli k závěru, že právě innogy nejlépe vyvolává ty správné asociace. Tedy inovace a technologie v energetice. Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl ke vzniku jména CEO Peter Terium.
„Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Přesně takové je i naše nové logo. Dynamická značka, která hraje barvami, to není v energetice úplně obvyklé. I to nás bude do budoucna odlišovat od konkurence. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce. Při vývoji nové značky jsme kladli velký důraz právě na univerzálnost,“ řekl obchodní ředitel nové společnosti Martin Herrmann, který je zároveň dlouholetým šéfem skupiny RWE v ČR.