Řetězec Makro spustil vlastní slevový portál
3. 8. 2011 – 11:27 | Firmy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Společnost Makro Cash & Carry ČR spouští slevový portál Makromanie.cz, od úterý je v ostrém provozu. Firma to sdělila ve středu.
„Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které online zarezervují a zaplatí. Prostřednictvím www.makromanie.cz budeme zprostředkovávat např. doprodej posledních kusů zboží a další zajímavé akční nabídky,” uvedl vedoucí pro řízení vztahů se zákazníky Stanislav Novotný.
TIP: Česko: Ráj slevových serverů, nakupuje na nich už polovina Čechů
Na portále firma nabízí slevy na různé produkty ze sortimentu Makra. Jak Novotný dále sdělil, nákup nelze uskutečnit bez platné registrace a Makro karty.
V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR celkem 13 velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Společnost se v ČR orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy.
-Libor Popela | MED