Praha bude lákat turisty na internetu
8. 6. 2009 – 1:20 | Podnikání | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Minulý týden začala mediální kampaň zaměřená na propagaci hlavního města Prahy. V následujících třech měsících poběží na jednom z největších on-line rezervačních portálů Expedia.com a hotels.com kampaň, kterou připravila agentura CzechTourism spolu s Hlavním městem Praha. Tuto spolupráci podpořilo také Letiště Praha a Asociace hotelů a restaurací s 36 hotely, které se na této kampani finančně podílely.
- Do Česka jezdí méně turistů než v loňském roce
- Tip na dovolenou: Agroturistika láká více lidí za přírodou
- I přes krizi cestovalo po světě minulý rok 924 milionů turistů
Cílem bannerové kampaně je prezentovat Prahu jako ideální variantu pro dovolenou či city break ve střední Evropě a zvýšit příjezdy do metropole z okolních destinací. K úspěchu kampaně má také dopomoci slogan \"Praha uchvátí vaše smysly\". Jedním z hlavních důvodů realizace tohoto projektu je podpořit subjekty (zejména hotely) působící v cestovním ruchu v době ekonomické recese, kdy je takováto pomoc třeba více než kdy předtím.
Kampaň na Expedii je zaměřena na důležité zdrojové trhy cestovního ruchu pro Českou republiku: USA, Kanada, Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko, Skandinávie (Švédsko).
On-line rezervační portál Expedia má v Evropských zemích měsíčně 27 000 000 unikátních návštěvníků, kteří využívají jeho služeb při cestování po celém světě. Jako jeden z mála (on-line rezervačních) portálů má velmi propracovaný e-marketing a právě proto došlo k uskutečnění této kampaně na jeho stránkách.