Pojišťovny hlásí rekorodní počet škod při autonehodách
3. 10. 2007 – 4:00 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Do Klientského centra České pojišťovny telefonovalo v pondělí 17 043 klientů a statistika hovorů ČP tak potvrdila černý víkend na našich silnicích, výrazně se totiž zvýšil počet hlášení pojistných událostí z dopravních nehod.
Čtěte také:
Co dělat v případě autonehody?
Povinné ručení podraží, ale jen pro někoho
Databáze nehod řidičů bude funkční již od října
Poškození lidé při autonehodách rapidně zvyšují své finanční nároky
České pojišťovně po rozmarech počasí oznámilo škodu už přes 2 800 klientů
Český pojistný trh roste už od roku 2001
„Jen za včerejší den bylo nahlášeno 3200 pojistných událostí z povinného ručení a havarijního pojištění , což je téměř o třetinu více, než je při pondělcích obvyklé. Většinou operátoři Klientského servis u vyřídí denně kolem 10 tisíc telefonátů, první den po víkendu to bývá zhruba o pětinu více,“ vypočítává analytik komunikačního centra Petr Houšť.
Včerejší počet telefonátů je třetím největším od začátku fungování Klientského servisu České pojišťovny v roce 2003. Zatím se na dosavadních dvou rekordních dnech podílely vždy jen přírodní kalamity velkého rozsahu – v únoru 2006 enormní výskyt škod z tíhy sněhu a námrazy ve spojení se záplavami a v lednu letošního roku orkán Kyrill .
Kromě hlášení pojistných událostí z dopravních nehod byly obsahem telefonátů také drobné regionální živelní události a tradiční dotazy klientů na pojistné smlouvy a právě likvidované škody .
Pojišťovny – seznam