Pojišťovna klientům nakoupí, naštípe dříví nebo vyřeší právní spory
13. 6. 2013 – 0:15 | Pojištění | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Asistenční služby jsou nedílnou součástí nejen povinného ručení, ale i pojištění domácnosti. V dnešní době je již samozřejmostí pomoc například se zabouchnutými dveřmi nebo s rozbitým vodovodním kohoutkem. V rámci asistenčních služeb se ale můžete dočkat i takové pomoci, kterou byste od pojišťovny neočekávali.
Máte-li to správné pojištění domácnosti, pojišťovny vám například uklidí byt, nakoupí nebo uklidí. Samozřejmě ale jen po pojistné události. S novinkou na pojistném trhu přišla v červnu Hypoteční banka.
„Díky realizovanému průzkumu v oblasti pojištění jsme odhalili zcela novou potřebu jistoty klientů zůstat soběstačný i v případě nemoci nebo léčení po úrazu. Podobně silně vnímají klienti potřebu poradit se s právním specialistou, pokud by jeho služeb potřebovali využít. I z tohoto důvodu se naším prostřednictvím na českém trhu uvádí zcela nová asistenční služba Zelená asistence Hypoteční banky, která takové situace pomůže řešit,“ uvádí Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky.
Klienti Hypoteční banky tak nově získají možnost využít služeb Osobní asistence, tedy pomoci v případě nemoci, Právní asistence s prosazením oprávněných nároků vůči okolí, a specializovaný rezervační servis zaměřený na cestování u nás i v zahraničí.
Při využití rezervačního systému se klientům ani nemusí nic stát. Bez žádné nehody v domácnosti nebo zlomené nohy za vás Hypoteční bezplatně a bez omezení limitem plnění, a to například při vyhledání spojů a rezervací letenek, vlaků a autobusů, zprostředkování náhradního vozidla, rezervací ubytování a služeb, kulturních a sportovních akcí.
Česká pojišťovna zjistí úklid i naštípe dříví
V rámci pojištění domácnosti ve variantě Exclusive Max u České pojišťovny je zahrnuto i zajištění a úhrada nákupu anebo úklidu, jestliže je klient nemocný nebo zraněný. U pojištění nemovitosti ve stejné variantě uhradí pojišťovna zahradní práce, sekání dřeva a také úklid sněhu – opět v době nemoci nebo úrazu. Ke dvěma nižším variantám Exclusive a Exclusive Max lze opět volitelně připojistit.
Pokud si například zabouchnete dveře, praskne vám vodovodní potrubí nebo přestane fungovat topení pojišťovná vám pošle technickou pomoc. Podle Allianz se zájem o takové služby za posledních 12 let zvedl až desetinásobně. V rámci její asistenční služby se lidé dočkají i specialistů na desinsekci a deratizaci.
„Při asistenčních zásazích se stávají i úsměvné příběhy. Technik asistenční služby, který vyjížděl k nefunkčnímu topidlu, se nestačil divit. Na místě totiž zjistil, že jde o klasická kamna na uhlí. Nájemník však pocházel z „teplých krajů“ a netušil, že do kamen musí přikládat uhlí či dřevo, aby fungovaly a chtěl je seřídit tak, aby topily samy. V tomto případě postačila informace o tom, kde mají nejbližší sídlo uhelné sklady,“ přidal veselou historku Václav Bálek, tiskový mluvčí pojišťovny Allianz.
Česká podnikatelská pojišťovna také rozšířila pojistnou ochranu. Kryje i škody způsobené vichřicí, krupobitím nebo opravu elektroniky, která utrpěla škodu přepětím či zkratem. Novinkou je také Bonus za bezeškodní průběh. Za každá rok bez pojistné události klient ČPP získá 5% slevu. Maximální výše bonusu se může vyšplhat až na 30 procent.
-Monika Hrušová | Více na Hypoindex.cz