Pojištění BONUSU zdarma do konce roku
8. 9. 2010 – 14:58 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Na základě pozitivní odezvy klientů prodlužuje DIRECT Pojišťovna akční nabídku na unikátní pojištění bonusu zdarma až do konce letošního roku.
Ochranu bonusu za bezeškodní průběh si klienti DIRECT Pojišťovny mohou k havarijnímu pojištění či povinnému ručení sjednat od června 2010. Tato novinka v nabídce DIRECT Pojišťovny chrání řidiče před ztrátou bonusu v důsledku pojistné události. Díky pojištění bonusu může klient i v případě jedné pojistné události za rok dále pokračovat v bonusovém schématu, jako by k žádné škodě nedošlo.
Při sjednání pojišťění online nyní klienti DIRECT Pojišťovny také automaticky získávají slevu na pojistném ve výši 15 %. Nabídka platí do 12. září 2010.
„Pojištění bonusu jsme začali klientům poskytovat jako jediná pojišťovna v Česku letos v červnu. Jelikož se u motoristů setkalo s velkým ohlasem, rozhodli jsme se ho nabízet zdarma až do konce roku,“ uvádí Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny.
Další důvody, proč se pojistit u DIRECT Pojišťovny:
• Individuální cena – Pro výpočet pojistného používá DIRECT Pojišťovna nejvíce parametrů ze všech pojišťoven na českém trhu. Větší množství předaných údajů dává jasnou výhodu klientovi, který díky tomu získá cenu „šitou na míru“.
• Převod bonusů - DIRECT Pojišťovna klientům převádí bonusy za bezeškodní dobu od předchozí pojišťovny, umožňuje navíc také převod bonusů mezi manželi nebo velmi atraktivní kopírování bonusů z povinného ručení na havarijní pojištění.
• Asistenční služby v ceně - Asistenční služby zahrnuté v ceně pojištění jsou v případě nehody k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
• Rychlá likvidace - Díky široké síti partnerů je likvidace pojistné události rychlá kdekoli v ČR i v Evropě.
• Vyplácení do 2 dnů - DIRECT Pojišťovna vyplácí pojistné plnění do dvou pracovních dnů od konce šetření pojistné události.
• Jednoduché sjednání - Pojištění lze u DIRECT Pojišťovny během několika minut sjednat pohodlně přes internet nebo po telefonu, a to od sestavení nabídky až po tisk zelené karty.
• Vždy něco navíc - DIRECT Pojišťovna nabízí vždy něco navíc. Již v ceně pojištění tak klienti získávají např. asistenční služby, pojištění zahrady nebo třeba dámské kabelky.
• Odklad počátku pojištění - DIRECT Pojišťovna umožňuje klientům sjednat si pojištění s odkladem jeho počátku až o 5 měsíců.