PFČP chce lákat mladší klienty na penzijní připojištění pomocí potápčů

10. 10. 2007 – 16:52 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

PFČP chce lákat mladší klienty na penzijní připojištění pomocí potápčů
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

Penzijní fond České pojišťovny (PFČP) představí 10. října novou reklamní kampaň výrazně měnící komunikaci společnosti k potenciálním klientům.

Základním sdělením nového televizního spotu z prostředí sportovního potápění je slogan: Záleží na vás, v jakém stylu prožijete svoji budoucnost. Kreativní zpracování kampaně vzešlo z dílny reklamní agentury Mather Communications. „Hlavním cílem nové komunikační strategie je ukázat veřejnosti, jaký životní styl si v důchodu budou moci dovolit ti, kteří se rozhodnou pro penzijní připojištění u našeho penzijního fondu, a zatraktivnit produkt penzijního připojištění u mladších lidí,“ vysvětluje k novému televiznímu spotu výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP, Libor Pergl. „Díky sportovnímu potápění ukážeme potenciálním klientům, že v důchodovém věku můžou díky finančnímu zajištění z PFČP trávit čas skutečně tak, jak si budou přát,“ dodává Libor Pergl. Větší část 30vteřinového spotu se odehrává na netradičním místě, pod mořskou hladinou, kde si protagonisté vychutnávají krásu světa pod vodou. Na rozdíl od většiny spotů není pozornost diváka rušena mluvením. Důraz je kladen především na atraktivitu prostředí samotného dokreslenou zvuky jednotlivých potápěčských úkonů. Spot je charakteristický dělenými obrazy, díky kterým může divák sledovat vše, co se v danou chvíli děje. Nová kampaň PFČP souvisí s kompletní změnou strategie komunikace celé skupiny České pojišťovny. Způsob zpracování spotu je jedním z atributů, který vizuálně sjednocuje nové pojetí komunikace PFČP a ČP a přináší jim tak obchodní synergii. Natáčení probíhalo ve druhé polovině září na Chorvatském pobřeží. Do hereckých rolí byly obsazeny osoby věnující se sportovnímu potápění i ve skutečnosti. Kreativní zpracování spotu zajistila agentura Mather Communications, o režii se postaral Viktor Tauš a za kamerou stál Milan Chadima. Produkci zajistil Emifilm a Filmservice, postprodukci pak UPP a Avion.

Kurzy

Kurzovní lístek: 30.10.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,240 25,380
USD 23,300 23,480
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články