Paroubek má jednu z nejdražších kampaní, kdo to platí?
4. 5. 2012 – 11:49 | Politika | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Jiří Paroubek má velkou billboardovou kampaň, ve které voličům oznamuje, že přešel do nové strany Národní socialisté - LEV 21. Ta tvrdí, že přiznává všechny sponzory, ale cena kampaně její dary významně převyšuje, informuje v pátečním vydání deník MF DNES.
Téměř stovka velkoplošných reklam umístěná především v Praze a v Ústeckém kraji má lidi seznámit s existencí strany. Je na nich Paroubkova fotografie a heslo Hrdost, odvaha, tradice. Mluvčí socialistů Tomáš Sazima vyčíslil cenu dvouměsíční kampaně na čtyři miliony, uvádí MF DNES.
Jenže "Lvové" letos za první tři měsíce podle vlastních informací vybrali od sponzorů 1,6 milionu korun a z loňska měli našetřeno pouhých 127 tisíc. Dary a členské příspěvky (loni půl milionu) jsou přitom jedinými příjmy, strana nemá žádný úvěr. Náklady na marketing tak zjevně převyšují výši přiznaných příjmů, popisuje MF DNES.
Mluvčí strany to vysvětluje "předjednanými" sponzory, krajský tajemník z Brna Bohuslav Čoupek se však "podřekl". Zmínil, že stranu vlastně sponzoruje sama firma, která vlastní reklamní plochy. Jenomže v takovém případě firma chybí v seznamu stranických sponzorů, píše MF DNES.
-Zdenek Michora | MED