Obchodní výsledky ČSOB Leasing, a.s. za rok 2010
6. 4. 2011 – 14:33 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Společnost ČSOB Leasing v průběhu roku 2010 dynamicky rostla díky svému univerzálnímu zaměření.
Společnost ČSOB Leasing v roce 2010 financovala obchody v celkovém objemu 7,3 mld. Kč, který představuje meziroční nárůst obchodů téměř o 4 procenta. Společnost zvýšila svůj podíl na trhu na 10,75 procent, což znamená meziroční nárůst o 8 procent. Z hlediska komoditního nejvíce rostlo financování strojů a zařízení.
„Náš objem obchodů v roce 2010 dynamicky rostl a od druhého čtvrtletí loňského roku jsme kontinuálně zlepšovali naši pozici na trhu. Náš tržní podíl v meziročním srovnání vzrostl o 8 % což představuje téměř dvojnásobný růst oproti celkovému trhu, který měří Česká leasingová a finanční asociace (ČLFA). Tržní podíl ČSOB Leasing rostl ve všech námi financovaných komoditách. Důležité je, že všech těchto nárůstů dosahujeme při současném silném důrazu na kvalitu služeb pro zákazníka a zdraví vytvářeného portfolia uzavíraných smluv. A to je i cesta, kterou chceme být do budoucna vnímáni v očích našich zákazníků.“ komentuje obchodní výsledky Libor Bosák, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Leasing.
„Objem financování realizovaný v loňském roce dosáhl 7,3 mld. korun, což v meziročním srovnání znamená nárůst o téměř 4 procenta. I přes doznívající ekonomickou krizi, jsme v loňském roce dosáhli výrazného růstu u financování strojů a zařízení (téměř 10 %), jasné oživení jsme zaznamenali také u osobních a užitkových automobilů (5 %). Díky naší univerzální nabídce finančních produktů, jsme i v roce 2010 patřili mezi jednu z nejžádanějších leasingových společností na trhu, a to zejména mezi podnikateli“ shrnuje obchodní výsledky Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing.
„Naše společnost umí financovat různé potřeby našich zákazníků v oblasti majetku a jeho užívání. Díky našim zkušenostem a hluboké znalosti českého trhu umíme řešení těchto potřeb „doručit“ ke klientům prostřednictvím různých distribučních kanálů. Financujeme všechny movité věci prakticky pro všechny typy zákazníků. Cíleně zlepšujeme naše služby a nabídku korporátním klientům a také segmentu středních a drobných podnikatelů (SME). Našimi zákazníky se v loňském roce stali např. České dráhy,ČD CARGO nebo Dalkia Česká republika“ uzavírá komentář Josef Rosenkranz.