Nový portál Pražské plynárenské přináší uživatelům řadu zlepšení
9. 11. 2010 – 13:49 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
AMI Praha a.s. vytvořila nový zákaznický portál pro společnost Pražská plynárenská, jehož cílem je modernizovat a rozšířit možnosti komunikace se zákazníky.
Díky převedení některých agend do elektronické podoby lze snížit zatížení pracovníků na přepážkách. Portál registrovaným zákazníkům umožňuje náhled informací spojených s jejich smlouvami, odběrem plynu a fakturací včetně PDF náhledu vydaných účetních dokladů. Dostupný je na adrese https://zakaznickyucet.ppas.cz.
Portál byl realizován na platformě SUN Webspace. Integrace s backend systémy je řešena prostřednictvím webových služeb."Při práci na společném projektu s Pražskou plynárenskou jsme se zaměřili především na řešení klíčových potřeb koncových zákazníků a uživatelů portálu a zároveň jsme vytvořili základ pro implementaci dalších služeb.
Dobrý výsledek projektu by nebyl myslitelný bez příkladné spolupráce pracovníků PPAS a dceřiných společností, kteří se na projektu podíleli,“ říká Pavel Kada, projektový manažer AMI Praha a.s.