Některé klientské telefonní linky České spořitelny mají nová čísla
24. 5. 2010 – 14:05 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Česká spořitelna změnila telefonní čísla některých důležitých klientských linek. Nová čísla jsou již funkční a do konce června budou platit souběžně s původními telefonními čísly, od 1. července 2010 budou v provozu již pouze nová telefonní čísla.
Cena volání na nová telefonní čísla zůstává stejná. Číslo informační linky České spořitelny 800 207 207 se nemění a je nadále bezplatné. Důvodem přečíslování je přechod na IP telefonii, která propojuje hlasovou komunikaci s moderními komunikačními sítěmi (např. internet). Nová linka Bonus programu zatím není v provozu a bude funkční od 1. července 2010.
Přehled měněných telefonních linek
|
||
Linka
|
Původní telefonní číslo
|
Nové telefonní číslo
|
Linky pro občany
|
||
Služba SERVIS 24
|
844 111 144
|
956 777 956
|
Linka Ombudsmana a Firemního Ombudsmana České spořitelny
|
844 117 118
|
956 717 718
|
Linka Bonus programu
|
844 888 448
|
956 710 710
|
Linky pro firmy
|
||
Služba BUSINESS 24
|
844 128 128
|
956 777 888
|
MultiCash
|
844 116 117
|
956 711 711
|
FAKTURA 24
|
582 405 888
|
956 777 555
|
Důležité linky
|
||
Centrála České spořitelny v Praze
|
261 07 1111
|
956 711 111
|