LBBW Bank je ve všech krajích ČR
27. 4. 2009 – 21:02 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Banka tak reaguje na trendy trhu a vychází vstříc stávajícím i budoucím klientům, kteří i v době internetu raději řeší své finanční transakce a záležitosti osobně na pobočce. I díky této strategii získala LBBW Bank ocenění 3. nejdynamičtější banka roku v soutěži Banka roku 2008.
- Banky > LBBW Bank
„Přednost osobnímu kontaktu s bankéřem nedávají pouze klienti v regionech, ale i pobočky ve velkých městech zaznamenávají stále vysoké procento klientů ‘na přepážkách‘, “ vysvětluje důvody expanze Martin Kryl, člen představenstva LBBW. A pokud si to klient přeje, přijede za ním bankéř až domů. „Pochopitelně se v těchto případech jedná spíše o bankovní poradenství a konzultace než o podání příkazu k úhradě,“ komentuje službu mobilního bankéře Martin Kryl. Že je tento přístup správný, potvrzují i výsledky čtenářské ankety Zlatý Měšec 2009. Podle ní klienti oceňují zejména kvalitní zákaznický servis a individuální přístup bankéřů banky LBBW Bank.