Kliente, oznámkuj svoji banku a pobočku!
4. 4. 2007 – 11:05 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Určitě si vzpomenete na anketu o nejabsurdnější bankovní poplatek. Tuto anketu vyhlásil server bankovnipoplatky.com zabývající se bankovními poplatky a vším souvisejícím. Nyní doplňuje další anketu pro klienty bank. Čtěte dále.
Anketa má za cíl identifikovat názory klientů na služby nejen bank samotných, ale i jejich jednotlivých poboček. Anketa má tři základní tématické části – prostředí poboček, služby a informace. V každé části ankety jsou tři otázky, které se týkají daného tématu. Klienti mohou u každé otázky oznámkovat kvalitu poskytovaných služeb (známkování jako ve škole, od 1 výborné – do 5 nedostatečné). .=
V části „prostředí pobočky“ mohou klienti vyjádřit svůj názor na dostupnost, otevírací dobu a celkový pocit z návštěvy. V části „služby“ budou klienti známkovat čekací dobu, komplexnost služeb a přístup pracovníků banky. .=
V části „informace“ budou klienti hledat odpověď na otázky týkající se odborných znalostí pracovníků bank, přístupnosti k informačním materiálům a informací o produktech dceřinných společností.
Výsledkem ankety by měly být údaje o míře spokojenosti českých klientů s bankovními službami. Anketu bude možné zhodnotit podle úrovně služeb bank, poboček, tématických okruhů i jednotlivých otázek a to v rámci krajů i celé ČR.
Hlasujte zde.