Jak jsem volal do mBanky ...
9. 5. 2012 – 8:45 | Banky | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Přišel mi email z mBanky, kterou využívám jako svůj záložní bankovní účet. "Vážený kliente, v návaznosti na předcházející e-mail, ve kterém jsme Vás upozornili na končící platnost Vaší karty č. XXXX XXXX XXXX XXXX. O vydáni platební kary je možné kdykoli požádat prostřednictvím Vašeho internetového bankovnictví, nebo call cetra mLINKA. S pozdravem Tým mBank." Což je v pořádku. Co následovalo dál, mě však spíše pobavilo.
Byl jsem rád, že mi přišlo upozornění na končící platnost platební karty a chtěl si objednat novou. Přeci jen ji občas využiji i když mám účet u mBanky opravdu jen jako rezervní. (Čtěte poslední kauzu kradení identit u klientů mBank Zloději mají nový trik, jak vás okrást přes bankovní účet )
Banka nabízí možnost objednání karty jak přes internetové bankovnictví, tak přes klientskou linku (mLinka). Protože jsem se však přestěhoval a v online bankovnictví nelze měnit adresu trvalého pobytu, rozhodl jsem se pro jistotu zavolat na mLinku a zjistit jak kartu objednat aby mi přišla na správnou adresu.
TIP: Máte negativní zkušenosti s bankou nebo pojišťovnou? Napište nám svůj příběh na redakce@nasepenize.cz |
---|
Pán, který mi po průchodu automatem na mLince zvedl sluchátko byl příjemný a odpovídal věcně, takže žádné velké zdržování. Dozvěděl jsem se během chvilky, že musím zavolat znovu (usnadnil mi to přesměrováním na začátek automatu) a zadat své klientské číslo, heslo a budu přesměrován na kompetentní centrum, kde mohu kartu objednat na mnou požadovanou adresu.
Až doteď to vše dávalo tak nějak smysl..
Změna přišla, když jsem prošel celým automatem znovu, včetně zadání klientského hesla a čísla. Na vytouženém konci automatového operátora zvedl sluchátko konečně pracovník banky u kterého jsem si mohl kartu objednat. Co je na tom zvláštního? Sluchátko totiž zvedl ten stejný pán, se kterým jsem hovořil původně. Z jeho hlasu jsem vycítil také překvapení. Nezazmatkoval však a můj požadavek vyřídil bez problémů.
No nešlo by to jednodušeji? :-)
-Martin Slapnička, šéfredaktor NašePeníze.cz