Internetové bankovnictví ING má v Česku problémy
31. 8. 2010 – 18:00 | Banky | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Takřka třetině českých klientů banky ING nešla v úterý vpodvečer prostřednictvím internetového bankovnictví odeslat platba, systém jim hlásil chybu.
Mluvčí banky Daniela Velová agentuře Mediafax řekla, že na odstranění problému už jejich technici pracují.
"Funkčnost našeho internetového bankovnictví je omezena. Problémy jsou způsobeny poruchou na datových linkách mezi systémy, které si najímáme od externích dodavatelů. Na odstranění závady technici intenzivně pracují. Věříme, že se to podaří vyřešit v řádu hodin. Do té doby mohou naši klienti využít služeb kontaktního centra," informovala Velová.
Podle ní se problémy vyskytují zhruba v jedné třetině případů pokusů o transakci. "To znamená, že se výpadky mohly dotknout maximálně zhruba 0,5 procenta našich klientů z celkového počtu 300 tisíc," prohlásila Velová a dodala, že nastalá situace nemá naprosto žádný vliv na data klientů banky.
ING Bank vstoupila na český trh v roce 1991 a působí na něm v bankovnictví, pojišťovnictví, investování a správě aktiv. Je součástí nizozemské skupiny ING Group.
-Filip Sušanka, Mediafax