Fio banka registruje silný příliv klientů
10. 11. 2010 – 16:23 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Od integrace bankovních produktů do jejího portfolia, která proběhla k začátku září, získala do konce října přes 7000 nových klientů.
Za třetí čtvrtletí se stala nejvstřícnější bankou klientského ratingu v ČR. Fio banka získala v průběhu září a října přes 7000 nových klientů a potvrzuje tak svůj úspěšný vstup na bankovní trh. Počet klientů roste trojnásobným tempem v porovnání s dobou před získáním bankovní licence.
Zároveň byla Fio banka ve třetím čtvrtletí poprvé zařazena do klientském ratingu OVB Vstřícná banka, v němž získala nejlepší hodnocení a stala se tak nejvstřícnější českou bankou. Návštěvnost stránek www.fio.cz po spuštění nové podoby (1.9.) vzrostla oproti předchozím měsícům o 40 %, oblíbené jsou zejména přehledné kalkulačky služeb.
"Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a transparentní poplatkovou politiku. Neomezeného počtu tuzemských plateb zdarma využívá stále více klientů nejen z řad fyzických osob, ale i podnikatelů a firem, u nichž bývá úspora nákladů na finanční služby mnohem výraznější,“ komentuje příznivý vývoj klientské základny Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.