E.ON nabízí novou bezplatnou online službu
12. 10. 2009 – 19:07 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Díky E.ON Energii24 budou mít zákazníci svůj účet za energii neustále pod kontrolou. Navíc budou včas informováni o odstávkách.
Energetická společnost E.ON dne 5. 10. 2009 oficiálně představila a spustila novou bezplatnou internetovou službu E.ON Energie24. Tato služba je určena pro domácnosti a malé firmy a organizace, které od energetické společnosti E.ON odebírají elektřinu nebo zemní plyn. V rámci zkvalitňování zákaznického servisu přináší tato nová služba rychlejší a jednodušší řešení záležitostí týkajících se odběru elektřiny nebo zemního plynu.
Zákazníci E.ON tak mohou mít svůj účet za energii pod kontrolou kdykoli a odkudkoli, například z pohodlí svého domova či kanceláře. Po zaregistrování na internetových stránkách www.energie24.cz zákazník získá informace o svém účtu, údaje o místě spotřeby energie, přehled spotřeby energie, přehled plateb a také chytré elektronické formuláře, díky kterým lze vyřešit velmi jednoduše a rychle téměř vše, co se týká elektřiny nebo zemního plynu. Přístup ke službě E.ON Energie24 je zabezpečený jménem a heslem, které každý zákazník obdrží na základě registrace.
Služba E.ON Energie24 navíc nabízí také integrovaný způsob individuálního oznamování informací o plánovaných odstávkách dodávky elektřiny, které můžou způsobit zákazníkům komplikace. Včasnou informovaností se jim ale dá často předejít. Proto prostřednictvím služby E.ON Energie24 nabízíme možnost získávat tyto informace s dostatečným předstihem formou e-mailu nebo SMS.
Inspirací pro službu E.ON Energie24 se stalo elektronické bankovnictví. Podobně jako u správy svého bankovního účtu a provádění platebních transakcí mohou mít zákazníci E.ON pod kontrolou svůj účet za energie. Pro prvních 333 zákazníků, kteří se zaregistrují od 5. 10. 2009 na www.energie24.cz a požádají si o přístup do této nové online služby, připravila energetická společnost E.ON navíc malý dárek.