ČS: Novinky ve službách přímého bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24
27. 11. 2007 – 2:00 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Česká spořitelna pro své klienty pro zvýšení komfortu při obsluze účtů prostřednictvím služeb přímého bankovnictví od 25. listopadu 2007 připravila několik novinek.
Banky → Česká spořitelna, a.s.
Články, Česká spořitelna
Ve službách SERVIS 24 a BUSINESS 24 najdete nově např. možnost realizovat expresní platby ve formuláři Zahraničního platebního styku a Přeshraničního převodu v EUR, u Přeshraničního převodu v EUR byl zrušen limit 50 tis. EUR pro realizaci transakcí (zrušení limitu nemá vliv na zpoplatnění úhrad převyšujících částku 50 tis. EUR, tj. tyto úhrady se provádějí za standardní poplatek zahraničního platebního styku, i když byl příkaz klientem zadán ve formuláři Přeshraničního převodu v EUR).
V případě, že si zablokujete přístup do aplikace SERVIS 24 Internetbanking, odblokování nyní můžete provést také pomocí automatické hlasové služby SERVIS 24 Telebanking na telefonním čísle 844111144; odblokování hesla pro Internetbanking najdete pod volbou „2" v hlavní nabídce (podpora uživatelů služby SERVIS 24) a stisku tlačítka „4“.
Na první stránce aplikace SERVIS 24 Internetbanking najdete inovovaný přehled produktů přiřazených k obsluze přes SERVIS 24 Internetbanking – produkty jsou nově členěny do skupin typů produktů.
Z důvodu posílení bezpečnosti přihlašovacího hesla do aplikace SERVIS 24 Internetbanking a BUSINESS 24 Internetbanking byla nastavena nová pravidla jeho tvorby: každé nově zadávané bezpečnostní heslo do aplikace Internetbanking musí mít minimální délku 8 a maximální délku 30 znaků a musí obsahovat minimálně dvě písmena a současně minimálně dvě číslice (je třeba také rozlišovat malá a velká písmena a nepoužívat diakritiku).
V aplikaci BUSINESS 24 Internetbanking najdete inovovaný přehled zadaných transakcí (včetně devizových operací), rozšíření stavů transakcí a uživatelsky příjemnější zobrazování transakční historie.