CME: Trh televizní reklamy roste v hrubém vyjádření
23. 11. 2007 – 9:47 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Český trh s reklamou v letošním roce vzroste na 18.7mld. Kč, tedy o 3.3 % meziročně více, podle odhadů společnosti ARBOmedia.
V první polovině roku situace vypadala nepříliš přesvědčivě (příjmy stagnovaly), ale druhá polovina roku je mnohem úspěšnější, jak ARBOmedia ještě dodala.
„Když se podíváme na část TV, výdaje na TV reklamu vzrostly o 7.5 % na 9.1 miliard Kč. Mnohokrát jsme mluvili se společností CME, která nám řekla, že tento druh „hrubých statistik“ neodráží skutečný (neboli čistý) příjem mediálních společností. Z tohoto důvodu, jelikož se nejedná o čisté výdaje na reklamu, je těžké porovnat tento růst s naším očekávaným odhadem výdajů na reklamu.“ Uvedl analytik České spořitelny Jakub Židoň.