CME: Nova zvýšila podíl na trhu reklamy
11. 6. 2009 – 9:52 | Firmy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Obchodní ředitel Novy Jan Řehák řekl v rozhovoru pro deník E15, že TV Nova (součást CME) zvýšila na jaře svůj podíl na trhu reklamy. Pokud jde tržby, stanice je nyní s výsledky spokojena.
Řehák dále uvedl, že Nova je v ceně reklamy o něco dražší než konkurence (díky sledovanosti). Nova posílila u velkých zákazníků (typu Nestlé, Opavia apod.), zatímco konkurence podle Řeháka získala na poli středně velkých klientů. Od března užívá 80 % klientů zvýhodněných cen reklamy, největší zvýhodnění nabídla Nova v březnu (kolem 30%), poté se toto číslo snižovalo, uvedl Řehák.
- Time Warner vstoupil do CME, majitele TV NOVA