České dráhy mají novou lokomotivu i reklamu na své služby
12. 4. 2007 – 0:01 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
České dráhy se snaží vytěžit maximální vhody nejen z bodového systému, který trápí většinu řidičů. Učí se také využívat co nejvíce vlastních prostředků k propagaci služeb.
Stejnosměrná elektrická lokomotiva řady 151 s pořadovým číslem 001 byla dnes na pražském hlavním nádraží slavnostně pokřtěna a představena v novém reklamním nátěru propagující kvalitní služby osobní dopravy Českých drah.
Lokomotiva byla opatřena žluto-červeným nátěrem s výraznými nápisy EuroCity / InterCity a svou maximální rychlostí 160 km/hod. Je tak první lokomotivou Českých drah, která propaguje přímo služby v oblasti osobní dopravy.
„Je přirozené, že České dráhy využívají vlastních kapacit a nástrojů k propagaci kvalitních služeb. Myslím si, že, když řidiče osobních automobilů předjede právě tato lokomotiva vezoucí vlak rychlostí 160 km / hod, je to ta nejlepší reklama a podpora rychlé pohodlné a bezpečné železniční dopravě“, říká Jiří Kolář náměstek generálního ředitele Českých drah pro osobní dopravu.
České dráhy, a.s., v současné době provozují více než 2 000 lokomotiv. A právě ty lze efektivně využít jako netradiční a zároveň efektivní marketingový nástroj se silným a dlouhodobým účinkem. Vedle propagace služeb Českých drah navázaly ČD spolupráci již řadou subjektů, které využívají jejich vozidla k účinné efektivní reklamě.
Další z nových kampaní se zaměřuje zejména na propagaci rychlosti spojení vlaky SC Pendolino – na trase Praha – Brno za 2 hodiny 23 minut; v případě trasy Praha – Vídeň pak za dobu 4 hodin 2 minut.