Česká spořitelna začala nabízet založení účtu online, bez pobočky
14. 11. 2013 – 12:24 | Bankovní účty | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:
Česká spořitelna nabízí od 4. listopadu 2013 nový iÚčet, internetový osobní účet. S iÚčtem získají klienti zdarma základní balíček služeb, který obsahuje internetové, mobilní a telefonní bankovnictví SERVIS 24, bezkontaktní platební kartu VISA Classic, všechny příchozí i odchozí platby, měsíční výpis a slevový program Partner. iÚčet si může zřídit každý klient starší 18 let.
iÚčet nelze založit na pobočkách České spořitelny.
K založení účtu online potřebujete 2 doklady totožnosti a výpis/smlouvu z vašeho stávajícího účtu. Podmínka aby byl účet zdarma, je uhradit v měsíci nákupy kartou alespoň za 7000 korun.
„Připravili jsme pro klienty alternativu, díky které u nás budou moci využívat účet zcela zdarma,“ uvedla Veronika Jančová, ředitelka úseku řízení retailových produktů České spořitelny. „iÚčet si klienti mohou zřídit výhradně přes internet, bez odesílání a podpisu papírových smluv či návštěvy pobočky, což přesně odpovídá požadavkům klientů, kteří chtějí svoje záležitosti řešit online z pohodlí domova,“ dodala Veronika Jančová.
iÚčet je zdarma v případě, že klient splní dvě podmínky - provede měsíčně platby kartou v hodnotě minimálně 7 000 Kč (do tohoto limitu jsou započítány i odchozí splátky z iÚčtu na účet kreditní karty ČS) a nerealizuje v pobočce vybrané činnosti. Těmi jsou vklad a výběr hotovosti, bezhotovostní platby u přepážky nebo přes sběrný box a založení, změna či zrušení trvalých příkazů a souhlasů z inkasem (s výjimkou založení souhlasu s inkasem). Pokud klient podmínky nesplní, zaplatí v daném měsíci za účet 98 Kč.
K iÚčtu si klienti mohou dokoupit také doplňkové služby, např. všechny výběry z bankomatů ČS, kontokorent, 25 informačních SMS, zvýhodněné zahraniční platby nebo zvýhodněné výběry z bankomatů v zahraniční. Každá doplňková služba pak stojí 29 Kč měsíčně. iÚčet si klienti mohou založit na www.csas.cz/iUcet. Stačí vyplnit jednoduchý formulář a přiložit naskenovaný nebo ofocený občanský průkaz (obě strany) a druhý doklad (cestovní pas nebo řidičský průkaz). Podmínkou je také přiložení alespoň první strany naskenovaného nebo elektronického výpisu ze stávajícího účtu klienta u kterékoliv banky. Banka poté klientovi založí nový iÚčet a pošle mu veškeré potřebné dokumenty. Následně může klient účet začít používat. K iÚčtu nelze sjednat disponující osoby a je k němu možné vydat pouze jednu debetní kartu.
Základní balíček - pro všechny stejný, navíc při splnění podmínek ZDARMA
- výpis z účtu - sestavení až 2 výpisů měsíčně
- přístup k účtu 24 hodin denně - Internetové, mobilní a tel. bankovnictví - SERVIS 24
- bezkontaktní karta Visa Classic
- všechny příchozí platby - za příjem výplaty nebo jiných příjmů nic neplatíte
- všechny odchozí platby
- odměny za platby kartou - Program Partner. Odměny ve výši několika procent připíšeme na váš účet.
Při nepslnění podmínek, je účet zpoplatněn částkou 96 korun.