Allianz nabízí náhled smlouvy online

1. 12. 2009 – 20:10 | Tiskové zprávy | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Allianz nabízí náhled smlouvy online
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

Allianz pojišťovna spustila novou službu pro klienty: on-line náhled na stav pojistných smluv na internetu. Klient tak například může kdykoliv zjistit, do kdy má zaplacené pojistné, kdy nastane termín pro příští platbu, v jaké výši a na jaký účet.


Allianz pojišťovna spustila novou on-line službu pro klienty: on-line náhled na stav pojistných smluv. Klient po zadání čísla své pojistné smlouvy, vyplnění data narození a zadání kódu na internetu Allianz pojišťovny zjistí řadu důležitých informací:

-    do kdy má zaplaceno pojistné
-    kdy byla připsána poslední platba
-    jaká bude výše příští platby
-    v jakém termínu má být uhrazeno další pojistné
-    do kdy bude mít po zaplacení příští platby uhrazeno pojistné

Systém klientovi vygeneruje také platební údaje: číslo účtu, variabilní a konstantní symbol.

Přístup k těmto informacím mají všichni retailoví klienti i podnikatelé, kteří mají s Allianz pojišťovnou sjednáno například životní pojištění, pojištění majetku nebo vozidla.

„Jsme si velice dobře vědomi toho, že on-line komunikace s pojišťovnou představuje pro klienta výhody v podobě úspory času a vysokého komfortu při řešení finančních záležitostí, z pohodlí domova nebo kanceláře, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, bez závislosti na otevírací době klientských center. Stále více našich klientů dává přednost této formě správy svých záležitostí. Proto i do budoucna připravujeme další rozšíření možnosti on-line sjednávání a správy pojištění a nové možnosti komunikace s našimi klienty,“ řekl ředitel úseku Market Management Allianz pojišťovny Martin Podávka.

On-line náhled na pojistné smlouvy tak opět rozšířil spektrum on-line služeb, které Allianz pojišťovna nabízí klientům.

„Klienti si u nás mohou nejen sjednat pojištění a vést si přehled svých pojistek. Nabízíme řadu dalších služeb, které považujeme pro klienta za neméně podstatné: vycházíme z toho, že kvalita pojištění se prokáže ve chvíli, kdy to klient nejvíce potřebuje, totiž v případě pojistné události,“ doplňuje Martin Podávka.

Klienti Allianz pojišťovny tak v případě pojistné události mohou na internetu:

-    nahlásit pojistnou událost on-line
-    on-line sledovat stav jejího vyřízení po jednotlivých krocích (klient hned vidí, v jakém stavu je proces likvidace jeho škody, vidí seznam doručených dokumentů a upozornění na podklady, které ještě chybí a ví, jaké kroky ještě budou následovat)
-    vkládat on-line dokumenty potřebné k likvidaci dané pojistné události (ty jsou automaticky přiřazeny k virtuální \"složce\" klienta v datovém skladu - minimalizuje se tak čas potřebný k vyřízení a téměř se eliminuje možnost ztráty či založení dokumentu
-    zažádat o službu tzv. call-back pro případ, kdy klient nemůže nebo nechce čekat, až jej systém přiřadí k telefonnímu operátorovi.

Allianz pojišťovna byla jednou z prvních pojišťoven na českém trhu, které klientům nabídly možnost sjednávání pojištění on-line (přes internet a telefonicky). Dnes si klienti mohou sjednat cestovní pojištění, pojištění vozidel, pojištění majetku a odpovědnosti, penzijní připojištění. Na internetu mají k dispozici interaktivní průvodce i kalkulátory pro výpočet pojistného a řadu on-line služeb pro zjednodušení a zrychlení komunikace s pojišťovnou.

Kurzy

Kurzovní lístek: 23.11.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,230 25,310
USD 24,240 24,360
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články